Probabil ca n-ati auzit de aceasta firma de taxi, si nici n-ati vazut mai mult de 3 masini d-ale lor in toata viata. Eu cel putin sper sa nu mai vad si sa nu mai aud niciodata de aceasta firma de taximetrie. De ce? Uite de ce…
Firma la care lucrez are contract cu D`Artex. Cand lucrez pana la 11:30, primesc un voucher pentru aceasta firma de taxi. Totul bine pana aici… distractia incepe atunci cand incepi sa contactezi firma D`Artex.
Saptamana trecuta am stat 15 minute doar ca sa mi se raspunda la telefon si inca 15 minute ca sa-mi vina masina. Ok, nimic exagerat pana aici.
Astazi insa, am stat de la 11:30 la 12:15 doar ca sa mi se gaseasca o masina. Am sunat, fara exagerare, de 10 ori. De fiecare data nu se gasea masina care sa accepte voucher. Intr-un final, am gasit masina.. care a ajuns in 15 minute! Ok ok, si? Si…
Si m-am suit cu un sofer de camion, d-ala gen Paul Lica numai ca mult mai jegos si nesimtit. Paul Lica macar e haios, pe asta vroiam sa-l bat, sa-l scuip, sa-l calc cu propria masina de taxi.
Inceputul cursei a fost asemanator unui raliu, cu 80 km/h printre stradute, cu muzica lautareasca si cu tot felul de aberatii de la acest… individ. Apoi mi se explica de ce am stat atat sa astept:
“Vezi domne, a fost Sfantu’ Mărin, au fost toti la baut, o tuica, un vin.. si acum toti dorm.” Aha.. asta a fost prima explicatie, mai diplomata, urmata de “ca am vazut cat ai insistat cu telefoanele si a trebuit sa vin pe benzina mea de la mama dracu.” Aha. E o adevarata drama, inteleg, dar eu trebuie sa ajung acasa iar problemele firmei chiar nu ma privesc.
Intre timp, ii spun sa opreasca in drum la un non-stop, ca sa ma intrebe nesimtitul “da’ ce-ti cumperi?“. Ce te fute pe tine grija ce imi cumpar, de ce si de unde?!
Ajung la destinatie, ii cer pix ca sa completez voucher-ul si imi spune ca stau prea mult sa scriu, pe un ton de mai sa ma scuipe. Il intreb cat a costat cursa exact si el imi spune cu 2 lei mai mult. Ii spun ca trebuie sa trecem suma exacta pe voucher si sa primesc inclusiv bonul…. in acel moment si-a revarsat toate frustrarile pe mine, client prietenos si civilizat.
“Ca lasa domne cu scrisul ca ne ia prea mult, tu nu vezi cat dureaza?! Am mai stat si dupa tine sa-ti cumperi de la non stop. Lasa-ma domne ca nu mai scriu si nu semnez nimic. Lasa-ma domne sa pun 2 lei in plus ca d-aia nu vine nimeni sa lucreze pe voucher.“
Cum ar fii sa ma iau si eu de un client sa-i explic: “D-aia domnule nu va zambim cand intrati in magazin si nu va ajutam cu produsele, ca voi aveti nu stiu ce pretentii sa gasiti nu stiu ce la pret nu stiu cum“.
Dupa schimb de replici, unele nesimtite din partea lui si unele civilizate din partea mea, m-am ales fara voucher semnat si completat si cu un pachet de nervi.
Dupa ce m-am dat jos am sunat la companie si i-am facut reclamatie.
Soferul (de camion) se numeste Ionita C, nr. auto B-61-AHU, Indicativ 03.
Am ajuns la ora 12:45. In acest moment este 1:14, inca n-am mancat, nu am apucat sa fac nimic. Maine ma trezesc la 10 sa plec din nou la munca. FMM !