Un nou raport oficial despre pandemia de Covid

Articolul a fost publicat inițial pe cristoiublog.ro

 

Pandemia a trecut iar oamenii sunt preocupați cu altele, ce-i drept, importante și ele. Dar iată că de ceva timp ies la lumină noi declarații și informații importante despre pandemie și pare că nimeni nu vrea să vorbească despre ele la noi în țară.

La noi am văzut că s-a scris la Marius Tucă un articol interesant (pe care-l găsiți la sfârșitul acestui articol[1]) care ne spune că: “Măștile au fost „ineficiente”, izolarile au cauzat „mai mult rău decât bine”, virusul SARS-CoV-2 „a apărut probabil dintr-un laborator„. Nu o spune Tucă, deci nu-l înjurați. Este vorba de raportul final al Camerei Reprezentanților din SUA.

Chiar și cu acest raport oficial, încă există oameni care nu sunt de acord cu cele raportate, inclusiv medici infecționiști, însă oricât aș vrea să fiu de obiectiv, nu pot să vorbesc în locul lor, așadar ar trebui să scrie ei înșiși despre ultimele știri legate de pandemie și rapoartele ce au apărut.

Dar, la o primă vedere, ceea ce am scris aici din 2020 până… nici nu mai știu când, se pare că nu a fost doar o teorie a conspirației. Ba mai mult, se confirmă ce am scris.

Mergem pe site-ul oficial Committee on Oversight and Government Reform și citim articolul din data de 2 decembrie 2024, numit “FINAL REPORT: COVID Select Concludes 2-year Investigation, Issues 500+ Page Final Report on Lessons Learned and the Path Forward” (link la sfârșitul acestui articol[2])

 

Articolul ne spune cam așa (voi încerca să traduc cât mai clar):

 

Covid-19 provine cel mai probabil din laboratorul din Wuhan, bazându-se pe următoarele argumente:

  1. Virusul posedă caracteristici biologice ce nu se găsesc/regăsesc în natură.
  2. Informațiile disponibile ne arată că virusul provine dintr-un singur loc. Asta este contrar fostelor pandemii care au avut mai multe surse.
  3. Wuhan este locul din China cu laboratorul specializat în SARS, cu o istorie în gain-of-function la nivele inadecvate de biosiguranță.
  4. Cercetătorii Institutului de Virologie din Wuhan s-au îmbolnăvit de un virus asemănător celui care provoacă Covid încă din toamna lui 2019, cu luni înainte ca virusul să fie descoperit în piața din Wuhan.
  5. Prin toate măsurile știițifice, dacă ar fi existat dovezi al unei origini naturale aceste dovezi ar fi apărut deja.

 

Publicația “The Proximal Origin of SARS-CoV-2”, apărută prima dată în Nature Medicine în data de 17 Martie 2020 (aveți link către aceasta la sfârșitul articolului [3] [4]) și preluată în mod repetat de oficialii de sănătate publică și de mass media, este cea care a discreditat teoria scurgerii din laborator. Aceasta a fost folosită de dr. Fauci ca narativă preferată pentru a arăta că virusul își are originea în natură.

 

Gain-of-Function Research: Ni se spune din nou că incidentul din laborator este cel mai probabil rezultatul cercetării de tip Gain-of-Function.

 

ECOHEALTH ALLIANCE INC: EcoHealth – “sub conducerea dr. Peter Daszak – a folosit banii publici a plătitorilor de taxe americani pentru a facilita cercetarea periculoasă gain-of-function în Wuhan, China. După ce Subcomitetul a eliberat dovezi că EcoHealth a încălcat termenii subvenției pentru National Institutes of Health, Departamentul de Sănătate și Servicii Publice (U.S. Department of Health and Human Services – HHS) a început excluderea oficială a procedurilor și a suspendat fondurile pentru EcoHealth. Noi dovezi arată că Departamentul de Justiție a deschis o investigație pentru activitățile EcoHealth din timpul pandemiei.

 

EȘECURILE NIH:Procedurile NIH (National Institute of Health – Institutul Național de Sănătate) pentru fonduri și supravegherea cercetărilor cu potențial periculos au fost deficitare, nesigure și au reprezentat o amenințare serioasă pentru sănătatea publică și securitatea națională. Mai mult decât atât, NIH a încurajat un mediu/o atmosferă ce promova evitarea înregistrărilor federale.

 

Am scris în detaliu despre asta încă din octombrie 2021 în articolul “Despre originea virusului și pericolul din spatele cortinei.” (găsiți și acest articol la sfârșit, dacă vă interesează ce scriam pe atunci[5])

 

Mai departe!

 

“Eficacitatea și transparența utilizării banilor publici ale plătitorilor de taxe și Programele de Ajutorare, incluzând alte rapoarte de risipă, fraudă sau abuz”

 

Programele de Ajutorare COVID-19: “Guvernele federale și de stat au avut deficiențe semnificative în coordonare, nu au fost pregătite să supravegheze alocarea fondurilor pentru ajutor și nu au reușit să identifice suficient risipa, frauda și abuzul banilor publici ai plătitorilor de taxe în timpul pandemiei.”

 

PROGRAMUL DE PROTECȚIE FINANCIARĂ:Programul de protecție financiară care a oferit ajutor Americanilor sub forma unor împrumuturi ce puteau fi trecute cu vederea dacă fondurile erau folosite pentru a compensa greutățile din perioada pandemiei a fost plin de cereri frauduloase, ce a dus la cel puțin 64 de miliarde de dolari din banii publici, pierduți din cauza și fraudatorilor și criminalilor

 

DECLARAȚIILE FRAUDULENTE DE ȘOMAJ: Escrocii au luat din banii plătitorilor de taxe mai mult de 191 de miliarde de dolari, profitând de sistemul de șomaj al guvernului federal și exploatând informațiile de identificare personală a oamenilor.

 

EȘECURILE ADMINISTRAȚIEI ÎNTREPRINDELOR MICI (SBA): “200 de milioane de dolari au fost pierduți din banii plătitorilor de taxe ca rezultate la incapacității SBA de a efectua o supraveghere adecvată, de a implementa controale interne și de a se asigura că au fost adoptate măsuri de protecție împotriva fraudei.

 

FRAUDA TRANSNAȚIONALĂ: Cel puțin jumătate din banii plătitorilor de taxe au fost pierduți în programele de ajutor pentru Covid-19, fiind furați de fraudatori internaționali.

 

SUPRAVEGHEREA FINANȚĂRILOR PENTRU AJUTOR COVID-19:Extinderea programelor de ajutor care nu aveau supraveghere adecvată a expus vulnerabilități severe în sistem și a deschis calea pentru fraudatori, criminali internaționali și adversari străini pentru a profita de banii contribuabililor la stat.

“Implementarea sau eficacitatea oricărei legi sau reglementări federale aplicate, adoptate sau luate în considerare pentru a aborda pandemia de coronavirus și a se pregăti pentru viitoarele pandemii.”

 

ORGANIZAȚIA MONDIALA A SĂNĂTĂȚII (OMS): “Răspunsul OMS la pandemia de Covid-19 a fost un eșec abject, deoarece a cedat presiunilor din partea Partidului Comunist Chinez și a plasat interesele politice ale Chinei înaintea sarcinilor sale internaționale. În plus, cel mai nou efort al OMS de a rezolva problemele exacerbate de pandemia COVID-19 – prin “Pandemic Treaty” (Tratatul de pandemie) – poate dăuna Statelor Unite.

 

DISTANȚAREA SOCIALĂ:Recomandarea de distanțare cu 2 metri – care a închis școlile și întreprinderile mici din toată țară – a fost arbitrară și nu se bazează pe știință. În timpul mărturiei cu ușile închise, dr. Fauci a mărturisit că îndrumarea “a apărut oarecum”.

 

MĂȘTILE:Nu au existat dovezi concludente că măștile i-au protejat pe americani de Covid-19. Oficialii din domeniul sănătății publice au dat peste cap eficacitatea măștilor fără a furniza americanilor date științifice, provocând o creștere masivă a neîncrederii publicului.

 

CARANTINELE:Carantinele prelungite au cauzat un prejudiciu incomensurabil nu numai economiei americane, ci și sănătății mintale și fizice a americanilor, cu un efect deosebit de negativ asupra cetățenilor tineri. În loc să acorde prioritate protecției celor mai vulnerabile populații, politicile guvernamentale și federale au forțat milioane de americani să renunțe la elemente cruciale ale unei vieți sănătoase și a unei vieți finaciare bune.

 

EȘECURILE PANDEMICE DIN NEW YORK:Ordinul fostului guvernator al New York-ului, Andrew Cuomo, din 25 martie – care a forțat casele de bătrâni să accepte pacienți pozitivi Covid-19 – a fost neglijență medicală. Dovezile arată că domnul Cuomo și administrația sa au lucrat pentru a acoperi consecințele tragice ale deciziilor lor politice într-un efort apartent de a se proteja de responsabilitate.

Dovezile sugerează că dl. Cuomo a făcut cu bună știință și intenționat declarații false către Subcomitetul Select în numeroase ocazii cu privire la aspectele materiale ale dezastrului azilului de bătrâni din New York și mușamalizarea care a rezultat. Subcomitetul l-a trimis pe dl. Cuomo în urmărire penală.

 

RESTRICȚII DE CĂLĂTORIE:Restricțiile de călătorie implementate rapid de către președintele Trump au salvat vieți. În timpul interviului transcris al doctorului Fauci, el a fost fără echivoc de acord cu fiecare restricție de călătorie emisă de Administrația Trump. Această mărturie vine în contradicție cu narațiunea publică conform căreia restricțiile de călătorie ale Administrației Trump erau xenofobe.

 

DEZINFORMAREA COVID-19:Oficialii din domeniul sănătății publice răspândesc adesea dezinformații prin mesaje conflictuale și lipsă de transparență. În cele mai flagrante exemple de campanii de dezinformare, consumul de medicamente și teoria scurgerii din laborator au fost demonizate pe nedrept de guvernul federal.

Administrația Biden a folosit chiar metode nedemocratice și probabil neconstituționale – inclusiv presiunea companiilor de rețele sociale pentru a cenzura anumite conținuturi legate de COVID-19 – pentru a combate ceea ce a considerat a fi dezinformare.”

“Dezvoltarea vaccinurilor și a tratamentelor și elaborarea și implementarea politicilor de vaccinare pentru angajații federali și membrii forțelor armate.”

 

OPERAȚIUNEA WARP SPEED:Operațiunea Warp Speed ​​a președintelui ales Trump – care a încurajat dezvoltarea și autorizarea rapidă a vaccinului COVID-19 – a avut un mare succes și a ajutat la salvarea a milioane de vieți.

 

VACCINUL COVID-19:Contrar a ceea ce sa promis, vaccinul COVID-19 nu a oprit răspândirea sau transmiterea virusului.

 

APROBAREA GRĂBITĂ A VACCINULUI COVID-19:FDA s-a grăbit să aprobe vaccinul COVID-19 pentru a respecta termenul arbitrar al mandatului administrației Biden. Doi oameni de știință importanți ai FDA și-au avertizat colegii cu privire la pericolele grăbirii procesului de aprobare a vaccinurilor și probabilitatea unor evenimente adverse. Au fost ignorați, iar câteva zile mai târziu, Administrația Biden a aprobat vaccinul.

 

OBLIGAȚIA VACCINĂRII:Obligația vaccinării nu a fost susținută de știință și a cauzat mai mult rău decât bine. Administrația Biden i-a constrâns pe americanii sănătoși să respecte ordinele privind vaccinurile COVID-19 care au călcat în picioare libertățile individuale, au afectat pregătirea militară și au nesocotit libertatea medicală de a forța un nou vaccin asupra milioanelor de americani fără dovezi suficiente pentru a susține deciziile lor.

 

IMUNITATEA NATURALĂ:Oficialii din domeniul sănătății publice s-au angajat într-un efort coordonat de a ignora imunitatea naturală – care este dobândită prin infecția anterioară cu COVID-19 – atunci când elaborează îndrumări și ordine privind vaccinurile.

 

SISTEMUL DE RAPORTARE AL VACCINULOR:Sistemele de raportare a efectelor secundare provocate de vaccin au creat confuzie, nu au informat în mod corespunzător publicul american despre efectele secundare provocate de vaccin și au deteriorat încrederea publicului în siguranța vaccinurilor în timpul pandemiei de COVID-19.

 

COMPENSAREA DAUNELOR PROVOCATE DE VACCIN:Guvernul nu reușește să soluționeze în mod eficient, echitabil și transparent cererile pentru daunele provocate de vaccinul COVID-19.

“Impactul economic al pandemiei de coronavirus și al răspunsului guvernamental asociat asupra persoanelor fizice, comunităților, întreprinderilor mici, furnizorilor de servicii medicale, statelor și entităților guvernamentale locale”

 

IMPACTUL ASUPRA AFACERILOR:Guvernele federale și de stat au impus caratină obligatorie, care a fost cauza principală a închiderilor temporare și permanente ale afacerilor. Peste 160.000 de afaceri s-au închis din cauza pandemiei – 60% dintre aceste închideri fiind clasificate ca permanente. Pentru întreprinderile care au rămas sau s-au redeschis, lipsa diversității lanțului de aprovizionare a exacerbat provocările din timpul pandemiei și a adâncit disparitățile existente.

 

IMPACTUL ASUPRA SISTEMULUI DE SĂNĂTATE:Sistemul de sănătate al Americii a fost grav afectat de pandemia COVID-19. Pacienții s-au confruntat cu o calitate scăzută a îngrijirii, timp de așteptare mai lung, întâlniri medicale mai scurte și diagnostice ratate.

 

IMPACTUL ASUPRA MUNCII:Ratele șomajului au crescut la niveluri nemaivăzute de la Marea Criză Economică. Măsurile de atenuare prea largi – inclusiv îndrumarea acum dezmințită „de 2 metri distanță” – au afectat în mod disproporționat sectoarele cu salarii mici.

 

REZERVA FEDERALĂ:Răspunsul agresiv, timpuriu și fără precedent al Rezervei Federale la pandemia de COVID-19 a prevenit o recesiune economică severă. Această abordare continuă a contribuit, de asemenea, la zguduirea inflației.

“Impactul social al deciziilor de închidere a școlilor, cum au fost luate deciziile și dacă există dovezi ale pierderii pe scară largă a învățării sau ale altor efecte negative ca urmare a acestor decizii.”

 

ÎNCHIDEREA ȘCOLILOR: “„Știința” nu a justificat niciodată închiderile prelungite ale școlilor. Este puțin probabil ca copiii să contribuie la răspândirea COVID-19 sau să sufere de boală gravă sau mortalitate. În schimb, ca urmare a închiderii școlilor, copiii au experimentat pierderi istorice ale învățării, rate mai mari de suferință psihologică și scăderea bunăstării fizice.

 

INFLUENȚA CENTRULUI PENTRU PREVENIREA ȘI CONTROLUL BOLILOR (CDC):CDC-ul administrației Biden a oferit o organizație de profesori politici cu acces la ghidul științific al redeschiderii școlilor. Fostul director CDC, Rochelle Walensky a cerut Federației Americane a Profesorilor (AFT) să ofere un limbaj specific pentru ghid și a mers chiar mai departe încât a acceptat numeroase editări făcute de AFT.”

 

INFLUENȚA AFT:Școlile au rămas închise mai mult decât era necesar din cauza interferenței politice a AFT în îndrumările CDC privind redeschiderea școlilor. AFT este o uniune politică, nu o organizație științifică, care pledează pentru eforturile de atenuare care prelungesc închiderea școlilor – inclusiv un „declanșator” de închidere automată.

 

Mărturii au arătat că președintele AFT Weingarten avea o linie telefonică directă pentru a contacta fostul director al CDC, Rochelle Walensky.”

 

IMPACT PE TERMEN LUNG:Scorurile standardizate ale testelor arată că copiii au pierdut zeci de ani de progres academic ca urmare a închiderii școlilor cauzate de COVID-19. Preocupările de sănătate mintală și fizică au crescut vertiginos – încercările de sinucidere ale fetelor cu vârsta între 12 și 17 ani crescând cu 51%.

 

 

“Cooperarea dintre filiala executivă și alții cu Congresul, inspectorii generali, Biroul de responsabilitate guvernamentală și alții în legătură cu supravegherea pregătirii și a răspunsului la pandemia de coronavirus.”

 

OBSTRUCȚIA HHS:Departamentul de Sănătate și Servicii Publice (U.S. Department of Health and Human Services) HHS al administrației Biden s-a angajat într-o campanie de mai mulți ani de întârziere, confuzie și lipsă de reacție în încercarea de a obstrucționa investigația Subcomitetului Select și de a ascunde dovezi care ar putea incrimina sau jena înalți oficiali de sănătate publică. Se pare că HHS chiar și-a sub-finanțat în mod intenționat componenta care răspunde solicitărilor de supraveghere legislativă.”

 

OBSTRUCȚIA ECOHEALTH:Președintele EcoHealth, Dr. Peter Daszak, a obstrucționat investigația Subcomitetului Select de a furniza publicului informațiile disponibile, instruindu-și personalul să reducă sfera și ritmul producțiilor și documentând documentele înainte de a le elibera publicului. Mai mult, dr. Daszak a oferit declarații false Congresului.

 

  1. DAVID MORENS:Consilierul principal al Dr. Fauci, Dr. David Morens, a obstrucționat în mod deliberat investigația Subcomitetului Select, probabil a mințit Congresul în mai multe ocazii, a șters ilegal înregistrările federale despre COVID-19 și a împărtășit informații non-publice despre procesele de grant NIH cu președintele EcoHealth Dr. Peter Daszak.

 

OBSTRUCȚIA NEW YORK:Camera Executivă a New Yorkului – condusă în prezent de guvernatorul Kathy Hochul – a redactat documente, a oferit numeroase revendicări de privilegii nelegitime și a reținut mii de documente fără o bază legală aparentă pentru a împiedica investigația Subcomitetului Select cu privire la eșecurile fostului guvernator Cuomo din epoca pandemiei.

 

Acesta este doar un rezumat. Voi reveni cu siguranță asupra subiectului. Însă până data viitoare, vă las link către raportul integral de 557 de pagini publicat la data de 4 decembrie 2024[6].

 

 

[1] https://mariustuca.ro/externe/mastile-au-fost-ineficiente-izolarile-au-cauzat-mai-mult-rau-decat-bine-virusul-sars-cov-2-a-aparut-probabil-dintr-un-laborator-spune-raportul-final-al-camerei-reprezentatilor-din-sua-cu-privire-la-pandemie-72983.html

[2] https://oversight.house.gov/release/final-report-covid-select-concludes-2-year-investigation-issues-500-page-final-report-on-lessons-learned-and-the-path-forward/

[3] https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9

[4] https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32284615/

[5] https://www.cristoiublog.ro/despre-originea-virusului-si-pericolul-din-spatele-cortinei/

[6] https://oversight.house.gov/wp-content/uploads/2024/12/2024.12.04-SSCP-FINAL-REPORT-ANS.pdf